En ny start

2014-09-11 | 13:56:47 | Vardag | 0 Kommentarer

 Jag är tillbaka! Efter en lång tids frånvaro och mycket övervägande fram och tillbaka om jag ska ta upp bloggandet igen eller inte, har jag kommit fram till att jag vill börja igen. På ett sätt har det varit skönt att inte behöva tänka på bloggen, men samtidigt är det så mycket tankar och idéer och jag känner att jag vill ha någonstans att skriva av mig, dela med mig av allt som händer med mig och hästarna osv.

 

Jag kommer skriva ihop en liten sammanfattning om hur det gått med hästarna och även lite om vad som hänt på Flyinge, jag har ju precis börjat år två på Hippologigymnasiet och det har skett en del förändringar, både positiva och negativa. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback