En häst mindre...

2014-10-11 | 19:33:43 | Allmänt | 1 Kommentarer
Efter en lång dag och många timmar i bilen är vi nu hemma igen. Vi körde hemmifrån i morse med en häst i släpet och kom tillbaka med en tom släp.. Sack står nu hos sin nya ägare och jag tror verkligen att det kommer bli jättebra! Stora hagar med en liten shettis som hag-kompis, mysigt stall med en stor box och en ny, eller förresten två nya små ryttare (en flicka på 10 år och hennes lillebror) som jag vet kommer ta hand om honom och älska honom precis lika mycket som jag har gjort! 
 
All lycka till de nya ägarna och Sack, jag kommer aldrig glömma dig min fina lilla ponny!
 
 

Kommentarer
» Sacks nya ägare

Jag ska vara med i Bohus cupen med Sack.

2015-02-20 | 10:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback