Långritt i vårvädret

2014-03-23 | 14:07:35 | Vardag | 0 Kommentarer
Det var verkligen länge sedan jag red ut på en riktigt långtur, vilket ju inte är så konstigt med tanke på att vintern precis tagit slut. Men idag red i alla fall jag och Amanda ner till "sjöarna", jag på Texas och hon på Paola, vi träffades vid tio och var inte tillbaka fören tjugo i tolv. Det blev en riktigt härlig tur, Texas var verkligen taggad och låg på rätt ordentligt när vi galopperade, haha gamla gubben beter sig som han vore 10 och inte 20! 

Jag kan även nämna att jag hade lite lagom ont i rumpan när jag kom tillbaka, visst är det mysigt att rida barbacka men såå länge på en häst som dessutom fäller blir lite smått obekvämt. ;)

Vi försökte ta lite "krambilder", de blev väl sådär med min fancy mobilkamera... ;)
Det var fler en vi som var ute och njöt av solen! Fälttävlansponnyn Texas ville inte bli blöt om fötterna till skillnad från Paola som glatt traskade i och sedan stod och njöt! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback