Gårdagens terrängträning med Texas- taggad ponny!

2014-06-17 | 10:37:20 | Skattegårds Texas | 0 Kommentarer
Igår följde mamma med mig ner till ridhuset och hjälpte mig med Texas, det var ett tag sedan han terrängtränades så det var på tiden, det tror jag även Texas själv tyckte! Han var taggad från första stund och låg på i bettet hela tiden, han riktigt sökte upp hindren och hoppade som en katt! Superhärlig känsla att han äntligen är tillbaka i form igen, nu gäller det bara att fortsätta bygga på det här och träna, än så länge är han inte i toppform för att gå på svårare och större hinder men jag känner att det är på väg så snart nog!
 
Naturligtvis känns det lite tråkigt att vi inte kan tävla (medicinen) nu när han verkligen mår bra och är på väg in i sin livs form, men huvudsaken är så klart att han mår bra och träna kan jag ju göra i alla fall. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback