När det är mörkt är egna uppfinningar tillåtna

2014-01-21 | 19:27:02 | Vardag | 0 Kommentarer
Dagar som idag när jag slutar fyra är det kolsvart ute redan innan jag hunnit hem. Idag blev det dessutom lite ont om tid då Texas fick följa med mig ut på en promenad, men då är problemet när jag inte rider att jag inte kan ha något reflexländtäcke utan bara de små reflexerna på benen och reflexväst på mig. Så jag hittade på en egen liten uppfinning, jag tog en liten röd cykellampa, gjorde en slarvig liten fläta uppe vid svansroten och fäste lampan där! Det syns inte så tydligt på bilden då jag är inne i stallet och där är ljust, men när vi var ute syntes det jättebra, hela svansen blinkade rött! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback