Hur vill jag att 2014 ska bli?

2014-01-13 | 15:32:50 | Det här är jag | 1 Kommentarer
2014 känns som ett år då mycket kan hända, förhoppningsvis kommer jag innan vintern är slut ha fått hem en ny häst. Det innebär en massa rolig träning och tävling bland stora hästar! Känslan att lämna ponnytiden, åtminstone på tävlingsbanorna, känns lite konstigt men spännande! Dock är den tiden inte slut än, Sack är fortfarande kvar och kommer kanske komma ut på någon tävling. 

Sack är som ni kanske vet till salu, det låter kanske hemskt men i år hoppas jag att han snart blir såld. Jag älskar honom något enormt, han var min första egna häst och detta blir vårt 7:e år tillsammans! Men jag har så mycket på gång, snart storhäst och då kommer jag inte kunna ge honom den tid han förtjänar, dessutom är jag ganska lång på honom, så det känns helt enkelt bäst att han får komma till en ny liten ryttare som kan ha lika roligt med honom som jag haft och få lära sig och utvecklas på honom, för han är verkligen en fantastisk ponny! 

Med Texas hoppas jag bara att han fortsätter må så bra som han gör nu med medicinen och att jag därmed kan fortsätta utvecklas med honom.

Jag tror 2014 kan bli ett bra år! 




Kommentarer
» Alice

Tror också detta kan bli ett bra år :D

2014-01-13 | 19:24:43
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback