App-tips!

2014-01-11 | 18:07:00 | Träning | 0 Kommentarer
Även om ridningen och allt stallarbete ger bra träning så behöver man som ryttare ändå träna en del utöver det. Har man egen häst så är det naturligtvis svårt att få tiden att räcka till alltid, själv gymmar jag aldrig då det skulle ta ungefär ett helt träningspass att ta sig fram och tillbaka, men jag tränar en del hemma, joggar och tränar lite styrka med olika övningar. Och nu har jag dessutom hittat det perfekta träningsappen som lägger upp träningsscheman med övningar och massor med annat! Jag provade den idag och den fungerade jättebra, träningspasset blev mycket jobbigare än vanligt! Appen heter Nike training.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback