2:gradsekvationer, kvadratkomplettering och konjugatregler

2014-01-15 | 09:42:21 | Vardag | 0 Kommentarer
Nej inte är det hästiska i alla fall, även om den också kan innehålla mycket konstiga ord. Som några kanske förstått är det matte som gäller, matte är väl inte alltid mitt favoritämne men det här vi håller på med nu är faktiskt lite roligt. 

I eftermiddag är det fullt ös som gäller, jag slutar 16.15 och hoppträningen med Focus börjar 17.30. På den tiden ska jag ta mig från Lund och hem (ca 30 min), äta, byta om och göra iordning Focus. Som tur är har jag väldigt snälla föräldrar som hjälper mig mycket sådana dagar! Pappa slutar lite tidigare så han plockar upp mig på vägen hem, mamma kommer ha lite mat klart när jag kommer hem som jag bara snabbt kan slänga i mig och sen hjälper hon mig med Focus då Karin (ägaren) slutar jobbet sent. Men det kommer nog gå, vi har klarat det innan. 

Är era föräldrar också involverade i hästeriet eller klarar ni allt själva även stressiga dagar? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback