Mål med Sack våren 2014

2014-02-20 | 10:23:59 | Norrhaga Sack | 0 Kommentarer
Även om Sack är till salu vill jag naturligtvis fortsätta som vanligt, sätta upp nya mål och utvecklas med honom. Just nu börjar han komma igång i riktigt bra form och jag var på träning hos Catharina i helgen för första gången på flera månader, vilket gick riktigt bra! Vi körde mycket lösgörande arbete och tränade på att få snabba reaktioner och varvade det med att träna skolor. Catharina tyckte Sack såg riktigt fin ut och tyckte att det minsann var dags att börja ut och tävla igen ;). Jag har faktiskt inte planerat in någon tävling så här den närmsta tiden mer än en den 16 mars, då ska jag rida Lätt A:1 och lagtävlansprogrammet för Div 1. 

Några mål för våren är följande:
• Rida stadiga rundor i Lätt A:1 på 70%+. 
• Få honom säker och stadig i alla skolor. 
• Bli klara för fei. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback