Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag!

2013-09-03 | 08:25:35 | Vardag | 0 Kommentarer

Idag fyller jag 16, känns som man har varit 15 i en evighet! Kommer kännas konstigt ;). Men bortsett från att jag fyller år så är det faktiskt en helt vanlig tisdag, just nu sitter jag i byggnad fem på Polhem och väntar på att första lektionen ska börja. Jag kommer dock få vänta länge eftersom jag börjar så sent som 9.50! Annars börjar jag vid åtta så det var skönt med en timmes extra sovmorgon!

I kväll väntar plugg och en runda i skogen med Texas. Förhoppningsvis är det fortfarande fint väder då! Och just det! Som en extra födelsedagspresent så vann jag det superfina schabraket (några inlägg ner), det kommer passa perfekt till mina ljusrosa lindor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback