Tävlingsresultat-Sack

2013-05-10 | 11:48:57 | Tävling-dressyr | 0 Kommentarer

Andra dressyrtävlingen för i år med Sack, första gången gick det inte särskilt bra. Denna gången gick det bättre men fortfarande inte riktigt 100%. 63.026% fick vi och lyckades på något sätt komma trea (och på placering) bland ett startfält med många fina ekipage! Så helt missnöjd kan man ju ändå inte vara.

Men vi lyckades köra ifrån prisutdelningen. Jag hade nämligen inte en tanke på att bli placerad bland det startfältet så vi körde hem direkt. Och sen när jag satt i bilen och skulle kolla vad de andra hade fått för procent så upptäckte jag att vi hade blivit placerade. Men vi har ringt till sekretariatet så dom ska skicka rosetten.

På söndag är det Texas tur att tävla, årets första fälttävlansstart, äntligen! Det går i Flyinge så där har jag varit flera gånger innan så jag vet ungefär hur banan brukar se ut. Ganska många språng och lång bansträckning. Men annars inte jättesvår bana. Jag är i alla fall otroligt taggad, och det tror jag också Texas är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback