Några saker ni kanske inte visste om mig

2013-05-03 | 09:08:00 | Det här är jag | 1 Kommentarer
♥Jag är extremt hyperaktiv, eller det tycker i alla fall mamma.
 
♥Jag älskar att springa, skulle dygnet vara lite längre skulle jag ut och springa varje dag! 
 
♥ Jag är beroende av musik, går inte en dag utan musik!
 
♥ Jag lyssnar bokstavligt talat på all sorts musik, några favoritartister/band är Yohio, 1D, Seremedy, Jesse Mc Cartney, Taylor Swift, Jonas Brothers, Justin Bieber, Dead by April, Sabaton... Ni förstår, verkligen allt!
 
♥Jag är även beroende youtube-kanalen Jacksgap som drivs av de härliga brittiska tvillingarna Jack och Finn Harries.  Bara för det får ni en bild på dom. :)
 

Kommentarer
» Evelinn Bladström

Allt bra?? :D

2013-05-03 | 13:34:10
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback