Hoppträning för ny tränare

2013-05-29 | 16:05:00 | Träning-hoppning | 0 Kommentarer

Idag ska jag vara inhoppare i en hoppgrupp för Lena Rosenqvist. Jag har aldrig tränat för henne innan men hon brukar vara banbyggare när det är hopptävlingar i Dagstorp och jag har pratat lite med henne några gånger. Dessutom tränar två av mina kompisar för henne regelbundet så jag tror att hon ska vara bra.

Annars hoppar jag inte regelbundet för tränare då jag tycker det räcker med någon gång i bland, framför allt för att få hoppa bana. Utöver det tränar jag ju terräng och så rider jag en del gymnastikhoppning också. Innan tränade jag för Tobias Grönberg som är en jätteduktig tränare, men det är bara så himla långt att köra. Speciellt eftersom jag tränar dressyr varje vecka hos Catharina och det tar över 40 min att köra dit. Så det känns som att det blir lite väl mycket.

Men det ska i vilket fall bli roligt, jag återkommer om hur det gick senare i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback