Ordning och reda!

2013-03-09 | 12:53:10 | Vardag | 0 Kommentarer

Idag följde hela familjen med ut i skogen när jag red, och lillebror red faktiskt Sack, med lite markhjälp från pappa och mamma så gick det hur bra som helst!

För några dagar sedan hittade mamma sin gamla broddlåda som jag har letat efter, min egna är för liten och opraktisk så idag satte jag mig i sadelkammaren och fixade lite med broddarna. Gjorde det jag brukar göra efter tävling annars, la dom i blöt, torkade med handduk och tog bort grusen som satt kvar mellan gängorna, oljade in dom osv. Fixade även till alla verktyg och la sedan ner allt i den "nya" broddlådan.

Så här fint och ordningsamt blev det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback