Hoppträningen= lyckad!

2013-03-23 | 21:58:23 | Träning | 0 Kommentarer

Träningen idag gick riktigt bra! Texas var verkligen taggad (ibland lite för taggad) och vi fick till ett riktigt bra flyt.

Som jag skrev i förra inlägget var det terränginriktad hoppning. Banan bestod bland annat av en spets, en mur, spånbalar staplade på varandra som skulle vara ett smalhinder, en improviserad coffin och en hinderkombination typisk för fälttävlan (en vanlig kombination fast som hoppas snett). Utöver det var det lite oxrar och räcken.

Ridhuset vi var i ligger bara ca 10 min från där jag bor så jag har ridit förbi det många gånger men aldrig ridit i det. Det var i alla fall riktigt fint, till och med finare än jag trott! Ridhuset är liksom nedsänkt i marken och precis över sargen som går ovanför marken är det glas. Så ridhuset var väldigt ljust och fint att rida i, och superbra underlag också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback