Hemma!

2013-03-31 | 17:06:23 | Vardag | 2 Kommentarer

Nu är jag hemma igen efter en helt underbar vecka i mysiga Sälen med massor av skidåkning! Solen har strålat konstant hela veckan och jag har fått rätt mycket färg i ansiktet faktiskt, mer än när jag var på Teneriffa!

Igår var Måns Selmerlöv och Erik Segerstedt och sjöng på torget i närheten av där vi bodde. Så det missade vi så klart inte och det var faktiskt riktigt bra. Det kändes alltså som ett bra avslut på den härliga veckan!

Som ni märkt har bloggen inte riktigt varit vad den borde, vilket som ni kanske förstår beror på att jag har haft fullt upp ute i backen och sen varit så trött på kvällen att jag helt enkelt inte orkat. Men nu är jag hemma igen så nu ska ni få massor med inlägg att läsa. Nu ska jag snart gå ut i stallet för att rida Texas. Min otroligt snälla kompis har under veckan hjälpt mig att hålla igång hästarna så det tackar jag väldigt mycket för!

Hörs senare! :)


Kommentarer
» Alice

Så söt katt på bilden!

2013-04-01 | 08:58:12
URL: http://ahorselover.bloggplatsen.se
» anonym (emily)

Hihi heeeeej

2013-04-02 | 11:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback