SM och semester på samma gång

2013-06-14 | 17:52:00 | Stil-SM | 1 Kommentarer
Första veckan i Augusti ska jag upp till Hofors, Dalarna och rida SM med Texas. Precis som vanligt på stora tävlingar i fälttävlan går det över tre dagar. Eftersom det kommer ta ca 10 timmar att köra upp så kommer hela familjen följa med upp och semestra där en vecka. Texas kommer stå uppstallad med egen box och gräshage bara några kilometer från stugan där jag kommer bo, och dessutom är det nära till tävlingsplatsen också. Jag tror det kommer bli jättebra. Jag rider Texas på morgonen och sedan semestrar vi på dagen. Och i slutet på veckan så tävlar jag. En anledning till att vi kommer göra så här är för att jag tycker synd om Texas och tror det kan försämra vår prestation om han ska behöva åka så långt och sen tävla och ge allt tre dagar och sen hem igen. 
 
Jag är i alla fall riktigt taggad till detta så det är bara att hoppas på att allt går enligt planerat. 
 
 
Bilder från Stil-SM förra året som då gick i Tågarp, där förresten lag SM ska gå i år. 
 

Kommentarer
» Stina

Hofors ligger i Gävleborg inte i Dalarna ;) Vart ska du bo? :) Jag bor där så skulle vara roligt att veta om du ska ha han hos någon jag känner :)

Svar: Nej jag vet, jag skrev Dalarna för att jag själv aldrig har hört om Gävleborg och tänkte därför att det var bättre att skriva Dalarna för att förklara ungefär var det ligger. För hofors ligger ju ändå ungefär i höjd med Dalarna :) Vi ska bo i en av stugorna till Långnäs herrgård och Texas ska stå uppstallad på Råbacka :)
Elsa Mårtensson

2013-06-16 | 13:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback