Dagens prestation

2013-06-30 | 20:10:39 | Tävling | 1 Kommentarer

Kombinationstävling, Vellinge hästsportförening.

Dressyr: Redan på framridningen så kändes han lite seg och inte helt mjuk i sidorna. Vilket tyvärr visade sig även inne på banan. Sen red inte jag fullt så koncentrerat som jag brukar så det påverkade naturligtvis också. 64.48% fick jag ihop, precis den procent jag tycker att jag förtjänade. Men jag lyckades ändå trots mina låga procent komma 6:a av 6 placerade och 21 starter.

Hoppning: Vår otur fortsatte även här och ledde till 12 fel. Texas kändes inte alls taggad och bjöd inte som han brukar. Han kändes helt enkelt inte riktigt 100%, men förhoppningsvis är det bara som han behöver lite vila. Jag slutade i kombinationstävlingen 8:a av 18 starter.


Kommentarer
» Elin

Synd att ni hade sån otur! :-/

2013-07-01 | 10:14:27
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback