Bra dag

2013-06-01 | 15:19:06 | Vardag | 1 Kommentarer

Vaknade upp i morse vid åtta och var pigg! Solen sken, klarblå himmel och en riktigt bra dag framför mig. Kan det bli bättre?!

Efter att ha släppt ut hästarna och sen ätit frukost red jag Sack. Riktigt varmt var det men det gick också riktigt bra. Det blev lite lätt dressyr i skogen. Sedan var det Texas tur. För honom blev det också skogen men lite mindre dressyr, jag ska nämligen till Carharina i morgon så kände att han inte behövde gå dressyr idag också. Speciellt inte i den värmen!

Sedan gick jag in och åt och nu sitter jag i bilen på väg till Nova med mormor för att köpa skor.


Kommentarer
» Tussie & London - dressyrekipage

Nu är veckans blogg avslutad, kika in och se om du vann och var gärna med igen!

http://londonryttaren.se/2013/june/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

2013-06-02 | 09:23:33
URL: http://londonryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback