Bästa dagen på länge!

2013-06-04 | 16:15:16 | Vardag | 0 Kommentarer

Denna dagen har hittills varit helt awesome! Och den kommer knappast bli sämre. Skola som vanligt men ändå inte riktigt som vanligt. Vi gör filmer som ska visas i morgon så i förmiddags redigerade vi och blev helt klara. På lunchen åkte jag och några från klassen till centrum och åt på Burger king. Efter det hade vi idrott och niornas årliga vattenkrig. Herregud så roligt det var, och jag kan säga att jag har nog aldrig varit så blöt i hela mitt liv! Ett väldigt bra avslut på sista idrottslektionen i grundskolan!

Just nu är jag hos en kompis och ska snart börja fixa oss inför lärarmiddagen som är ikväll. Så hoppas ni har det lika grymt som jag så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback