Tidigt insläpp

2013-07-30 | 19:14:21 | Vardag | 0 Kommentarer

Texas fick komma in tidigt idag. Regnet började vräka ner vid fem och Texas hade inget täcke på sig så jag och pappa körde ner och tog in honom. Han var helstirrig och och blev inte precis lugnare av att komma in i stallet ensam. Jag la på honom ett fleecetäcke så att han skulle torka lite fortare och bli varm igen där regnet hade kylt ner. Tyvärr hade inte täcket någon lugnande effekt för han fortsatte att skrika och snurra runt i boxen och såg ut som om han hade kunnat så skulle han ha hoppat ut och sprungit raka vägen tillbaka till de andra hästarna! Jag vet ingen annan häst som kan gnägga/skrika så högt som Texas, det är så att man hoppar högt ibland när han börjar. Jag antar att det är hingsteriet som gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback