Terrängträning med future eventers

2013-07-16 | 21:08:11 | Träning-terräng | 1 Kommentarer
Idag var det terrängträning med future eventers igen, idag på Tågarps bana. Jag har tävlat myket där men det var längesedan jag tränade där så vi fick hoppa på några nya hinder. 
 
Texas var lite trött av värmen och dessutom irriterad på att där var så mycket flugor. Men han gick ände väldigt bra. Det kändes även som om jag verkligen red bra idag. Jag var med och red hela vägen till varje hinder. Vilket resulterade i flera riktigt bra rundor. Och efteråt sa Magnus att det var bland det bästa han hade sett oss göra! Roligt att höra, nu när det dessutom börjar närma sig SM och allt! 
 
 

Kommentarer
» charmigadjuralskaren.blogg.se

åh vad roligt det ser ut!!!

2013-07-17 | 12:15:12
URL: http://charmigadjuralskaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback