Mycket att packa!

2013-07-28 | 14:45:53 | Allmänt | 1 Kommentarer

Håller på att packa allt för i morgon då vi åker upp till Hofors. Det är inte lite som ska med! Nu har jag dessutom bara packat mina egna saker, både vanliga- och ridklädder för en vecka. Sen har jag alla Texas saker kvar också! Och eftersom det är fälttävlan så är det som att packa till en vanlig tävling fast dubbelt av allt! Och nu ska han ju dessutom stå uppstallad där hela veckan och inte bara under tävlingsdagarna. Så det är bara att sätta fart!


Kommentarer
» Rebecka Fredriksson

Åh vad kul, lycka till! :D
Hihi skojjigt att du också har en airbag-väst, det är så ovanligt att träffa på någon med en sådan... Jag skrev ett inlägg för att försöka reda ut alla frågetecken om den, in och kolla :D http://rebeckabinkle.blogg.se/2013/july/airbag-2.html

2013-07-29 | 01:46:37
URL: http://rebeckabinkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback