The typical Skåne

2013-12-08 | 14:46:09 | Vardag | 1 Kommentarer
Igår när jag skulle hem efter att jag och en kompis haft filmkväll så var det hela -11 grader ute och det såg ut som på bilden nedan, idag töar det och är flera plusgrader och duggregnar, så nu är nästan all snö borta. Lite typiskt Skåne, först kommer all snö på en gång, så ligger den några dagar sen regnar den bort, har man tur kommer den tillbaks till julafton. 

Idag tog jag faktiskt sovmorgon och låg kvar i sängen enda till klockan nio! Sen åkte jag och pappa iväg och hämtade halm, så har vi ätit lite lunch, jag har pluggat och mockat och nu ska jag ta in Sack så ska vi iväg till ridhuset. 

Hur har er dag varit? Har ni snö?? 




Kommentarer
» moadavidsson'

Askalas fin blogg, kolla gärna in min och bilderna på när jag ''byter identitet''. Ha en fin vecka, kram!

2013-12-08 | 22:36:00
URL: http://www.davidssonmoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback