Nytt år, nya utmaningar

2013-12-31 | 00:01:00 | Allmänt | 0 Kommentarer
Nu är 2014 här, nytt år innebär nya upplevelser och nya utmaningar. Jag tor att detta året kan bli ett spännande och förhoppningsvis ett bra år! Det kommer ske en del förändringar, jag kommer så snart som möjligt förmodligen få hem en storhäst. På grund av Texas sjukdom blev 2013 vårt sista tävlingsår, men om medicinen fortsätta hjälpa så bra som den gör nu kommer jag träna honom nästan som vanligt. Målet är att bli ännu bättre i terrängen och slipa till min ridning och där med klara av att klättra lite till i svårighetsgrad. 
 
I nuläget vet jag egentligen inte mycket alls om hur året kommer att bli, vad som kommer att hända och vilka tävlingsmål jag kan sätta upp. Men det får tiden helt enkelt avslöja, förhoppningsvis så snart som möjligt.
 
Gott nytt år!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback