Året som gått- Del 1

2013-12-24 | 21:19:32 | Det här är jag | 0 Kommentarer
2013 inleddes med mycket snö och vintern tycktes aldrig vilja ta slut. Jag var väldigt taggad inför detta året, tävlingarna och träningarna för nya terräng tränaren Magnus Gällerdal. Dessutom skulle jag gå ut grundskolan och efter sommaren börja gymnasiet. Vi tar helt enkelt en liten resumé på 2013. 

Efter vintervilan när hästarna skulle igång igen blev det mycket ridhusridande då vintern aldrig ville ta slut.
I februari var det hingstvisning i Dagstorp, Malin Baryard visade upp Tornesch. 

När snön äntligen försvann drog terrängträningarna igång. 

Konditionen behövde förbättras så det blev intervallträning på travbanan. 

Våren bestod av mycket terrängträningar och mysiga uterittet.

Jag praoade en vecka hos distrikts veterinärerna i Flyinge och en vecka på Kungshaga gård. 
Catharinas ston hade fått föl! På bilden syns Foxen. 
Under påskveckan var jag och åkte skidor med familjen, vi hade sol hela veckan och alla backar var öppna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback