Tar in halm

2013-08-09 | 18:51:52 | Allmänt | 1 Kommentarer

Inte ett moln i sikte, perfekt dag att ta in halm. Vi ska försöka få in så mycket som möjligt idag men förmodligen får vi ta lite i morgon också. Det tar så lång tid att lava upp det på loftet. Än så länge har vi fått in 200 balar så det är cirka 500 kvar. Det är i alla fall mindre än förra året då vi tog in runt 1200 balar, men det är rätt mycket kvar från det så det behövs inte lika mycket i år. Men det är ju alltid bra att ha lite extra i fall halmen regnar bort nästa år.


Kommentarer
» JennyM

S: Ja nyfiken får man mer än gärna vara tycker jag :) Tusen tack, dom passa mig bra båda två. Men vilken häst som helst hade jag inte kunnat rida då dom oftast är för stora, blir dom då också tunga så går det nästan för mig :P

2013-08-10 | 02:33:30
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback