Ryttare som jag inspireras av

2013-08-10 | 13:49:20 | Det här är jag | 0 Kommentarer

Charlotte Dujardin: En helt otroligt talangfull ryttare! Hon rider med så små hjälper att de nästan inte syns och ändå får hon hästarna att dansa. OS guld 2012 är väl ett rätt bra bevis på det!

Minna Telde: Precis som Charlotte så rider hon otroligt mjukt och har en nästintill perfekt sits. Sen är det beundransvärt så som hon har kämpat för att ta sig dit hon är idag.

Magnus Gällerdahl: Min terrängtränare som jag har tränat för sen förra året. Han är otroligt duktig som både ryttare och tränare och har själv ridit bla. OS i fälttävlan. Han är bra på att se precis alla små detaljer. Och sen så är han väldigt pedagogisk och bra på att förklara.

Carl Hester: En väldigt duktig ryttare, man kan väl säga att det är tack vare honom som Charlotte kommit så långt. Jag gillar även hans sätt att se på saker, att inte stressa och inte glömma att ha kul på vägen till framgången.

Rolf Göran Bengtsson & Malin Baryard: Båda är otroligt duktiga och rider verkligen med stil. Mjukt och snyggt fast att dom sitter på både stora och svåra hästar.

Sara Algotsson Ostolth: Henne måste jag ju också nämna. Talangfull och med nerver av stål!

Magnus Gällerdahl:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback