Mål för terrängträningen

2013-08-29 | 08:17:05 | Träning-terräng | 0 Kommentarer

Ikväll är det terrängträning i Dagstorp, sista träningen inför DM som även i år hålls av hemmaföreningen Dagstorp. Jag vill inte träna för hårt idag med tanke på att tävlingen är nästa helg. Men jag har ändå lite mål för idag.

• Få honom att lyssna på mig hela tiden, vara noga med att han tar förhållningar och inte blir lång och låg.

• Träna på att hoppa både ner och ur vatten, det blir till att göra det nu vartenda träning tills han slutar fjanta sig.

• Hoppa tekniskt, finns några hinderkombinationen som har varit med i bland annat storhäst enstjärnig som jag skulle vilja testa.

• Och kanske det främsta målet. Att han ska vara med mig hela tiden, framme för skänkeln och ta tag i hinderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback