Byta design eller inte?!

2013-08-09 | 09:56:04 | Allmänt | 1 Kommentarer

Jag har lite beslutsångest just nu. Jag har varit sugen på att byta design ett tag nu då jag har tröttnat lite på den jag har nu. Tycker den är för rörig och "pimpad". Jag kommer förmodligen ha samma bilder i headern då jag tycker det representerar det jag gör så bra (fälttävlan). Men det andra skulle jag vilja ändra till något mer stilrent. Jag har lite idéer på gång men kan ändå inte bestämma mig.

 

Vad tycker ni, ska jag byta design, kanske headern också? 


Kommentarer
» Elin

Jag gillar din design, men det skulle säkert bli bra med lite nytt också :)

2013-08-10 | 11:20:00
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback