På schemat idag

2013-04-27 | 09:55:00 | Träning | 2 Kommentarer

Jag vet, ingen bloggning igår. Jag hann faktiskt inte, så fort jag kom hem från skolan var det bara ut i stallet och rida Sack, Texas vilade. Sedan iväg till kusinen som skulle lära mig spela gitarr. Halv sju hämtade sedan Amanda upp mig på moppen och så åkte vi till skolan för att se på årets song contest. På tal om song contest så har "min" klass vunnit biljetter till genrepet på Eurovision i Malmö!

Jaha, vad händer idag då? Just nu tittar jag på Young rider hoppningen, sedan ska jag och mamma iväg och handla lite saker. Sack ska gå dressyr och Texas ska terränghoppas. Pelle ska skrittas en runda i skogen. Och så det vanliga så klart, mocka osv. Hade tänkt mocka Texas hage också, det behövs. Och avmaska hästarna ska också göras, alla utom Texas hade lite mask. Vilken tur att jag nämnde det förresten, nu fick jag en idé till kommande inlägg! Hur det går till när man tar träckprov (kollar om det finns mask). Jag praoade i höstas på en vet.klinik där jag fick vara med och göra detta, det var faktiskt rätt kul och intressant! Men mer om det sen.

Hihi, min favorit figur bara för att den är så söt!


Kommentarer
» Ponnydressyr - Sara

gud vad söt :)

2013-04-27 | 19:53:33
URL: http://ponnydressyr.se
» erika

haha så rolig bild!

2013-04-28 | 20:39:41
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback