Min vackra springare (i det vackra vädret)

2014-03-08 | 21:59:19 | Skattegårds Texas | 1 Kommentarer
Ååh man blir ju alldeles glad bara av att titta ut, eller blev i alla fall för nu är det ju mörkt. Hela dagen har solen skinit och när det var som varmast var det nog nästan över 10 + i solen! Som jag har längtat efter våren och nu är den här, så då kunde jag ju bara inte låta bli att ta en riktigt mysig runda i skogen med Texas och övertala pappa att komma ut och knäppa lite bilder!  

Lägg förresten märke till Texas man, min barndomsdröm om att ha en nordsvensk har nästan gått i uppfyllelse, haha nä skämt åsido men jag börjar faktiskt gilla hans nya vildhäst look, den passar honom. Fast tror ändå jag kommer få ge mig på den där manen snart i alla fall, den kommer bli helt omöjlig att hålla ordning på annars då den inte bara växer på längden utan blir även extremt tjock!    





Kommentarer
» Alice

Vädret har varit awesome! :D

2014-03-08 | 23:12:36
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback