Dagens ridpass- Sack

2014-01-28 | 20:13:39 | Träning-dressyr | 0 Kommentarer
I ett par dagar nu har det snöat lite till och från hela tiden och nu är marken täckt av ett tjockt snötäcke (åtminstone för att vara skåne). Därför var det ridhuset som gällde idag. 
 
Sack kändes verkligen jättefin idag fast att han vilade igår, jag vet att det var länge sedan jag skrev något utförligt om ridningen men det ska förbättras! Utvecklingen med Sack i vinter känns verkligen som den bara går uppåt, han har blivit så himla mjuk och känsligt och jag behöver bara använda pyttesmå hjälper, när jag saktar av så behöver jag i princip bara tänka det och ta bak skänkeln lite grann så saktar han av direkt! Även skolorna har blivit bättre, framför allt sidvärtsrörelserna, och det hänger naturligtvis ihop med det andra. Riktigt roligt att träna är det och nu börjar jag bli olidligt sugen på tävling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback