Intensiv motionering

2014-02-25 | 18:11:03 | Castello | 0 Kommentarer
Då jag inte var hemma fören klockan fem idag och jag ska vara i flyinge på clinic med ridande poliser nu vid halv sju så blev det bara en snabbis ut på ridbanan och lina Castello. 

Han skrittades bara i skogen igår så han tyckte det var roligt att få springa lite, utan mig på ryggen kan man ju dessutom passa på att ta några språng ovan mark, (haha). Jag provade även att ta honom lite i galopp några varv åt båda hållen vilket gick förvånansvärt bra, de senaste gångerna jag linat honom har han varit lite busig och tonårsaktig, dragit i väg i små bockserier, stannat mitt i traven osv. Men idag var det inget sådant, han bara sprang på, även i galoppen blev det bara ett bocksprång sen höll han sig på marken. 

Den här clinicen jag ska på nu tror jag kommer vara riktigt interessant, ska även försöka få lite bilder om batteriet håller. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback