Bra start på dagen

2013-11-20 | 11:45:29 | Vardag | 0 Kommentarer
Gick upp klockan sju idag fast att jag är ledig, åt frukost, släppte ut hästarna med mamma, mockade och fixade stallet, sprang några kilometer, tränade lite styrka, duschade och nu har jag precis gjort klart och skickat iväg hippologiarbetet. Känns skönt att ha hunnit med att göra alla "måsten" redan innan lunch. Vid två ungefär kommer morfar så ska han skjutsa mig och Sack till Catharina, räknar med att vara hemma igen vid fem ungefär och sen ganska direkt efter det ska jag ner till Kerstin och göra i ordning Focus för hoppträningen ikväll. Annars har jag väl inte så mycket mer för mig just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback