Här bor jag!

2013-06-20 | 13:29:59 | Det här är jag | 1 Kommentarer
Texas hage till höger som fortsätter ner och till vänster stora hagen där de andra går.
Stallet. Först Texas box, sen Lucas med extra låg dörr för att han ska kunna se ut, Sacks och sist Pelles box som är störst. Bakom mig finns vask och täckeshängare. Dörren längst ner är till sadelkammaren.
Vår lilla sadelkammare ur olika vinklar:
Filten på byrån är för katterna som bor i sadelkammaren.
Till vänster är stallet, sen boningshuset, förråd och bredvid mig framför häcken börjar Texas hage.
Entrén till huset. (Mamma är väldigt intresserad av trädgård, vilket kanske syns;).
Lilla hagen till vänster där Sack går halva dagen för att inte bli för tjock, sen rakt fram stora gräshagen.
 

Kommentarer
» Madde Andersson

Så fint ni bor :) Är lucas jättejätteliten haha ? :P tänkte på boxdörren

2013-06-20 | 16:41:16
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback