Två fälttävlan kvar...

2013-08-16 | 19:03:41 | Vardag | 1 Kommentarer

Den här sommaren har verkligen flugit förbi i racer fart! Och nu är det helt plötsligt bara två fälttävlan kvar i år, två av de tre jag sett fram emot mest. Stil-SM har ju redan varit så nu närmast är det lag-SM och sen DM som rids både i lag och individuellt. Jag såg fram emot denna sommaren jättemycket, och faktiskt så har den blivit precis så bra som jag hoppats på! Jag har gjort massor både med hästarna och med kompisar. Och kanske framför allt så känner jag verkligen att jag har utvecklats mycket som ryttare i år. Dressyren går bara bättre och bättre, hoppningen börjar gå riktigt bra, Texas river inte alls så ofta som innan. Och sen jag började träna för Magnus har vår utveckling i terrängen tagit fart ordentligt. Det är så att det känns att vi utvecklas för varje träning!

På fredag går dressyren i lag-SM, snacka om att jag är taggad!


Kommentarer
» Emelie

Tack va snällt av dig! <3

Åh när jag kollar in på din blogg blir jag jättesugen på att få tävla ser så mysigt ut!

2013-08-17 | 10:42:15
URL: http://horsesandwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback