Häftig känsla!

2013-08-22 | 16:10:30 | Vardag | 1 Kommentarer

Idag var första riktiga dagen på Flyinge. Jag började vid halv nio och slutade ungefär klockan fyra. De andra slutade någon timme tidigare. Jag är nämligen i grupp B, grupp A hade stalltjänst i morse så därför hade vi på eftermiddagen. Vi gjorde ingenting idag, stallchefen gick bara igenom de dagliga rutinerna, vad vi ska göra, och presenterade hästar.

Dagen började med mentorstid med Kia. Sen gick körgruppen och hade lektion och ridgruppen där jag är med fick en genomgång av allt, blev tilldelade hästar och red. Vi är två på varje häst så vi rider i två grupper.

Senare efter lunchen hade vi teori, även där var det mest genomgång. Men vi fick även igång en liten diskussion om avel och etik. Sen var det slut för 3/4 av klassen. Resten, innefattande mig. Fick vänta en timme och sen stalltjänst.

Jag måste säga att det känns lite speciellt och häftigt att vara här på Flyinge. Visst har jag varit här många gånger innan. Men det är ändå en häftig känsla att verkligen gå här och tänk att här ska jag vara i tre år nu!


Kommentarer
» Sara Ekman

Vad kul :)

2013-08-22 | 19:43:42
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback