Bra avslut på dagen

2013-08-28 | 21:46:23 | Vardag | 0 Kommentarer

Det har varit en lång dag idag, många och långa lektioner från åtta till fyra. Dessutom blev det lite strul med bussen så jag var hemma halv sex i ställer för fem som jag brukar. Men att lata sig finns det inte tid för när man kommer hem, äta, plugga och sen äntligen ut i stallet. Pelle gick en runda i skogen och runt fältet. Han kändes fin men var som vanligt lite på tårna och flög i luften några gånger.

Sen avslutade jag med ett härligt pass med Texas på stubbåkern. Riktigt mysigt var det, och Texas var för ovanlighetens skull både pigg och lydig! Jag älskar att rida så sent på kvällen eller tidigt på morgonen. Allt känns så stilla och lugnt då. Så det blev ett perfekt avslut på dagen!

I morgon är det Flyinge igen, åtta till halv fem. Sen är det terrängträning i Dagstorp för Magnus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback