Sånt som får en att längta till sommaren

2014-03-18 | 08:37:32 | Det här är jag | 1 Kommentarer
Jag tror knappast att jag är ensam om att längta till sommaren, för visst är det något speciellt med just sommar?! Framför allt vi hästbitna verkar extra galna i just sommaren. Här är en lista på några av de saker som får mig att längta extra mycket! 


Fälttävlan! Behöver jag ens nämna det?! Fälttävlan, fälttävlan och mer fälttävlan, det är ju det bästa man kan göra! 

Kunna trimma markarbete på ett fält med högt gräs iklädd endast ridbyxor och t-shirt, utan att frysa! 

Dammiga hästar som går utan täcke och njuter i solen! 

All den tid man kan spendera med sina vänner! 

Träna utomhus! 

Beta hästen i vägkanten och gå runt i shorts på tävling! 

Alla dessa terrängträningar! Älskar att träna för Magnus med Future eventers gänget! 

Lag SM! Ett av årets absoluta höjdpunkter (inte långt därefter kommer Falsterbo)! 

Knoppade manar, blankputsade hästar och svettiga kavajer, TÄVLING! Det är ju så roligt och jag bara älskar alla små detaljer med det! 



Kommentarer
» Malin Ottenbäck

Åh, du fick mig att längta ännu mer till sommaren ju! ;)

2014-03-19 | 17:31:02
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback