Planer för i morgon

2013-10-26 | 20:21:12 | Vardag | 0 Kommentarer
Först och främst har jag tänkt gå upp så tidigt som möjligt, runt sju för jag har nämligen en del att göra i morgon. 

• Första hästen ut blir Sack som ska få gå markarbete.

• Innan halv elva tänkte jag göra i ordning Texas utrustning och plocka ihop lite grejer.

• Sen 10.30 ska jag gå bort till grannen och rida Focus, jag har lite planer på hopptävlingar jag tänkte prova.

• Efter det är det tid för lunch och sen dags att göra iordning Texas.

• Halv tre börjar terrängträningen för Magnus med Future eventers, kvart över fem är det föreläsning i Flyinges aula så där emellan blir det lite tid att 
vänta. Mamma kör i alla fall hem med Texas så att han slipper vänta hela den tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback