Effektiv kväll (igår)

2013-10-25 | 08:09:09 | Vardag | 0 Kommentarer
Att vara effektiv är inte alltid min grej, men igår var jag väldigt effektiv. Jag satte mig på tredje och sista bussen hem 25 minuter över tre, var  framme 40 minuter senare och fick då gå hem eftersom jag inte hade någon cykel. Den raska promenaden tog 20 minuter så fast att jag slutade halv tre var jag inte hemma fören halv fem. Men väl hemma var det full speed, fixade båda hästarna och utrustningen på två timmar och var inne igen kvart i sju. Men dagen var inte slut än, efter att jag duchat och ätit skrev jag klart en text på spanska om vad jag brukar göra. 

Sen kallade sängen och idag är det fredag och sista dagen innan det är lov! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback