#Gotcaketour, Janoskians och Stockholm

2014-09-14 | 21:04:00 | Vardag | 0 Kommentarer

Klockan fem ringde väckaklockan i lördags och fem timmar senare befann jag, min kära vän Ulrika, min bror och mormor och morfar oss i huvudstaden Stockholm! Nu är jag hemma igen och väldigt kortfattat kan man säga att detta har varit en av de absolut bästa helgerna någonsin, jag har spenderat två dagar med min superhärliga, fina, roliga, galna vän och vi har tillsammans varit på en konsert vi aldrig någonsin kommer kunna glömma!

 

På förmiddagen när vi precis kommit till Sthlm gick vi mest runt på stan, var inne på NK och tittade runt innan det var dags för ”the big deal”… The Janoskians med sin #GotCakeTour hade äntligen kommit till Sverige och vi hade biljetter!

 

Vi stod ute och köade i två timmar, det var packat med Janoskianators inne på Tyrol, alla var vi genomblöta av svett, vi hoppade, dansade skrek och sjöng med i vartenda låt och efteråt var man halvt döv och hade ont lite överallt i kroppen efter allt hoppande. Men oj vad det var värt det, känslan att vi stod några meter ifrån scenen och var så nära att det kändes som om vi bara sträckt oss tillräckligt kunde vi nuddat dom var helt obeskrivlig! Bara det att dom kommit hela vägen från Australien till lilla Sverige och står där på scen i ”I love Stockholm” & ”I love swedish girls” tröjor och bjuder på en minst sagt episk show är ju helt otroligt!

 

 

Som om allt detta inte var nog så inledde ingen mindre än självaste Faydee konserten! Ja, jag hade kunnat fortsätta i all evighet och berätta om hur fantastiskt det var, för det var det verkligen, men det ska ni slippa. I stället får ni lite sneak peaks från konserten och sen tycker jag att ni ska kolla in dom på youtube och deras nya låt ”That´s what she sad”!

Daniel, James, Jai, Beau och Luke

DJ James

Daniel Sahyounie, Jai och Luke Brooks

Fan fiction "IRL" 

Daniel förvandlas till Queen Elsa (Frozen), snart kommer de andra inskuttandes (bokstavligt talat) i glittriga små klänningar och peruker för att genomföra ett ytterst dramatiskt nummer av "Let it go"... https://www.youtube.com/watch?v=-n5uTGKbvuk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback