En ny start

2014-05-17 | 19:41:11 | Allmänt | 0 Kommentarer

Jaha, hur ska man börja… Det var ett tag sedan sist. Tro inte att jag har glömt bort bloggen, inte heller har jag haft konstant akut tidsbrist i över två veckor, visserligen har det varit full fart som vanligt både helg och vardag, men om jag hade jag haft viljan att blogga skulle jag gjort det. Dock är det just viljan jag inte haft, jag har tänkt flera gånger, att nu idag ska jag blogga, till och med planerat in tid för det, haft tusen möjliga ämnen att blogga om men nej, jag har inte haft lusten och då känner jag att då kan bloggen lika bra stå tom. Att blogga när man inte känner för det eller verkligen vill leder aldrig till något bra, dessutom har jag den senaste tiden känt att bloggen bara blivit tråkigare och tråkigare, liksom meningslös på något sätt. Jag vill inte bara skriva för sakens skull, jag vill skriva för att jag har något att skriva om på riktigt, jag vill inspirera både mig själv och andra genom bloggen. Men nu har jag i alla fall bestämt mig för att börja igen så får vi se vart det leder. 

Nu är alla hästarna igång på riktigt, även om det tyvärr inte blir några fälttävlansstarter med Texas är Sack anmäld till en del dressyrtävlingar med siktet inställt på Newforset SM i Juli. Målet med Castello är att kunna komma ut på dressyrtävling någon gång i Juni och senare även hoppning och till hösten förhoppningsvis någon H90 fälttävlan.

Jag har även börjat få tillbaka motivationen till bloggen och ska försöka komma igång igen, det har hänt en del med träningen av hästarna, inte minst med Castello så jag kommer skriva ihop små sammanfattningar till varje häst av vad som hänt.

Hoppas ni inte blivit allt för trötta på att vänta på uppdatering och kommer tillbaka hit igen! 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback