Ny Hööks favorit!

2014-03-24 | 16:39:21 | Utrustning | 3 Kommentarer
Bland hööks nyheter finns detta pullarträns som jag verkligen måste ge en stor hiss till! Dyón har ett i princip likadant som jag varit inne på länge men då priset är lite saftigare och tränset dessutom behöver beställas då jag inte hittat det i butik än så har det inte blivit av. Men nu äntligen finns det för ca 1/3 av dyón's pris att köpa bland hööks lite finare utrustning! Så fort jag fått pengarna för denna månaden tror jag minsann det får bli en tripp till hööks och införskaffa detta till Castello. 

Skillnaden på denna modellen och ett vanligt pullar är alltså ringarna i sidorna, jag har aldrig riktigt tyckt om pullar på grund av det då jag tycker de sitter precis på de tydliga benen i ansiktet på hästen, men med ett sådant utan ringar blir det ju genast betydligt bättre anpassat för hästens anatomi! 






Kommentarer
» Malin Ottenbäck

Vilket fint!

2014-03-24 | 20:30:10
URL: http://tildaomalin.blogg.se
» Mony

Tycker att det är lite synd att nosgrimman fästs så som den gör, alltså med en lång rem över nackstycket. Jag hade annars kunnat tänka mig att köpa tränset för nosgrimmans skull och sedan fästa den till nackstycket på tränset från ps of Sweden :) annars håller jag med om att det är ett väldigt trevligt pris på det jämfört med dyóns :)

2014-03-25 | 09:25:39
URL: http://monyharnesund.blogspot.com
» Wilma

Snyggt! :)

2014-03-25 | 21:06:38
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback