Planer för i morgon

2014-02-21 | 20:59:39 | Träning | 0 Kommentarer
Sack: I morgon är det dressyr som gäller, han har fått ta det lite lugnt nu några dagar och bara busa i skogen så det är dags för ett ordentligt pass igen. Jag hade tänkt lägga mycket fokus på att få honom lösgjord och träna lydnad med mycket övergångar. 
 
Texas: För Texas del fortsätter igångsättningen som vanligt, just nu longerar jag honom några gånger i veckan i alla gångarter och går då även med honom över bommar för att få igång ryggverksamheten så att han mjukar upp sig. Annars rider jag honom i skogen barbacka, just nu mest i skritt och lite trav men jag har börjat galoppera honom korta stunder också. 
 
Castello: Då det är tävlingar i ridusen i morgon blir det markarbete på ridbanan. Fokus på att han ska lyssna på mig med mycket tempoväxlingar. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback