Första dagen med Castello

2014-02-04 | 19:02:53 | Castello | 1 Kommentarer
Jag måste säga att han verkligen är fruktansvärt snäll och lugn. Jag broddade honom i morse innan vi släppte ut dom och till skillnad från vissa andra (Texas...) som hela tiden ska dra åt sig benet och trampa runt så bara stod han helt lugnt och stilla! Just nu går han med Lucas (shettisen) i hagen närmst stallet. Först gick jag ett par varv runt hagen med honom så att han fick se sig omkring, sen släppte vi in Lucas till honom, dom hälsade lite på varandra, sen gick Castello runt lite i hagen, nosade på Sack över staketet och tog några glada språng. Men sen har han gått lugnt i hagen hela dagen. Nu på kvällen gick vi en liten runda med honom, det kommer vi göra nu några dagar innan jag sitter upp, bara så att han får vänja sig vid allt som är nytt nu. 




Kommentarer
» Sarah

Åh vilken fin blogg du har!:)

2014-02-04 | 19:19:34
URL: http://sarahhgberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback