Bra men något handikappad dag

2013-09-12 | 21:28:31 | Allmänt | 1 Kommentarer
Idag är det torsdag och jag har därför varit på Flyinge hela dagen. Vi hade bommövningar på ridningen och på teorin/hippoligin skrev vi arbeten om olika genar. Jag valde så klart fälttävlan. Tyvärr har jag känt mig lite handikappad idag, vilket jag förmodligen kommer göra några dagar framöver. Jag blev nämligen trampad rakt på foten när jag hade läderstövlar på mig av en sommarbetes-tjock häst på 1.70. Eller trampad är kanske fel ord, snarare stampad! Så nu är min fot blå och har svullnat upp rätt rejält och jag kan knappt stödja på den. Jag provade att rida med stigbyglar på Texas men det gjorde så ont så jag red utan sen när jag red Sack. Men det gick bra i alla fall. 

Morgondagens utmaning blir att se hur jag klarar att gå mellan Polhems sex byggnader och alla våningar (matte på tredje våningen)! Men men, det har i alla fall varit en härlig dag! 



Kommentarer
» Linn Hagstedt

Fin blogg! Allt bra?(:

2013-09-13 | 06:27:30
URL: http://linnhagstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback