Några av mina bästa hästminnen:

2013-10-10 | 05:53:41 | Det här är jag | 0 Kommentarer
Första gången jag proverd Texas! Kände redan då att den här hästen vill jag ha, ingen annan. Tyvärr skulle det dröja 1,5 år innan den drömmen slog in.

Terrängen från min första fälttävlan! Kommer fortfarande ihåg känslan när jag gick i mål!  
 Lag-SM 2011! Att rida i lag är alltid roligt, den här gången gick det dessutom riktigt bra och vi blev placerade! 

• Fälttävlan i Falkenberg! Vet inte varför men tyckte om denna tävlingen väldigt mycket! Fin anläggning och mysigt att vara uppstallad där. 


• Stil SM 2012! Det var den svåraste terräng jag ridit då men det kändes som så mycket lossnade då och jag visste precis hur jag skulle göra!

• Stil SM 2013! Själva tävlingsarrangemanget tyckte jag tyvärr inte var så bra men där vi var uppstallade var så mysigt och bra. Och så var det en rolig terrängbana. 

• Lag SM 2013! Som jag redan nämnt, alltid roligt att rida i lag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback