Mot mörkare tider

2013-10-15 | 21:10:43 | Allmänt | 2 Kommentarer
Det märks att hösten är här och vintern inte är allt för långt borta, det är mörkt när jag 06.45 trampar iväg mot bussen och när hästarna ska in vid halv sju är det redan mörkt igen. Visst kan det vara mysigt med lite mörker men om några veckor kommer det vara mörkt när jag åker till skolan och mörkt när jag kommer hem. Vilket inte är så kul med tanke på hästarna samt att skoldagarna kommer kännas mycket längre. Annars tycker jag faktiskt om hösten, den lite kyliga luften, träden som skiftar färg och alla snygga och mysiga kläder man kan ha på sig! 
 
Vad tycker ni, vilken årstid är er favorit??
 
 

Kommentarer
» Malin Ottenbäck

Jag gillar nog alla årstider på sitt sätt. Fast dock tycker jag vintern blir oftast för lång. Vintern borde bli lite kortare och sommaren lite längre, haha. ;)

2013-10-15 | 21:23:00
URL: http://malinottenback.blogg.se
» Tilda

Min favorit årstid är heltklart sommaren!
Sv: Ja, han är så fin!! :')

2013-10-16 | 08:02:52
URL: http://persdottertilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback